NIET NORMAAL / NAI Publishers
Niet Normaal
‘Niet Normaal’, Beurs van Berlage, Amsterdam, 2010, was gericht op het blootleggen van normaliseringstrategieën in de Westerse samenleving en de bijbehorende technologieën. Het project streefde naar een inclusieve, pluralistische samenleving en bood het podium aan een grote diversiteit aan kunstenaars, zonder ze te labelen voordat ze mochten spreken. ‘Niet Normaal – Difference on Display’ reisde naar Berlijn en Liverpool en maakte deel uit van het Olympic Games Cultural Program 2012.
Artikel ›› Niet Normaal INT
NIET NORMAAL / NAI Publishers / ROTTERDAM
Niet Normaal / Stationary
Niet Normaal / Teaser campagne
Opdrachtgever: Stichting Niet Normaal (2007-2010). Kunstmanifestatie: Beurs van Berlage, Amsterdam. Ontwerp logo en poster: Bram Nijssen. Ontwerp en beeldredactie publicatie: Bram Nijssen. Uitgever: NAi, Rotterdam. Drukkerij: Die Keure, Brugge. Ontwerp identiteit & campagne: KesselsKramer. Met dank aan: Ine Gevers, Lieke Timmermans, Barbera van Kooij, Monique Verhulst, Laura Mudde, Erik Kessels, Jennifer Skupin. Beeld: Tim van Veen (IV, VI-VIII), Kommerz (I-III, V, IX).
VISUELE IDENTITEIT / CAMPAGNE ONTWERP / BEELDREDACTIE / REDACTIONEEL ONTWERP