UNIVERSITEIT UTRECHT / Academiegebouw
Universiteit Utrecht
De Universiteit Utrecht is een brede, internationale onderzoeksuniversiteit met een sterke band met de stad Utrecht. Onderwijs en interdisciplinair onderzoek zijn sterk met elkaar verbonden, er wordt met elkaar samengewerkt in hechte communities.
Artikel ›› Universiteitsmuseum Utrecht
Opdrachtgever: Universiteit Utrecht (2016-2018). Merkarchitectuur. Concept & ontwerp: Kommerz. Het Brandteam van de Universiteit Utrecht heeft dit doorontwikkeld en vastgelegd in een geldend en bindend beleid met een overgangsfase van vier jaar (2019-2023).
Toepassingen: Centre for Academic Teaching (2017-2021), Utrecht Young Academy (2017) & Centre for Global Challenges (2018). Academiegebouw (2017), vlagontwerp: Kommerz. Met dank aan: Ariane Hofmeester, Sylvia den Hengst, Erwin Leufkens & Bas Huissen (Brandteam), Mariëlle van den Berg & Marianne Bruins (CAT), Fati Shahrabi Farahani (UYA), Sjoukje van der Kolk (CGC), en Christel Kleijnen (V&C). Beeld: Kommerz (I).
VISUELE IDENTITEIT / MERKARCHITECTUUR / REDACTIONEEL ONTWERP / CAMPAGNE
UNIVERSITEIT UTRECHT / PROGRAMMA DUURZAAMHEID
Opdrachtgever: Universiteit Utrecht (2016-2017). Green Office, Utrecht. Copywriting en ontwerp: Kommerz. Met dank aan: Marianne Bruins, Ariane Hofmeester, Joris Peelen. Beeld: Kommerz (I).
COPYWRITING / CAMPAGNE ONTWERP / GRAFISCH ONTWERP / MERCHANDISE
UNIVERSITEITsbibliotheek Utrecht
Opdrachtgever: Universiteit Utrecht (2021). Open Science Programme. Ontwerp: Kommerz. Universiteitsbibliotheek Utrecht (2016). Raamstickers. Ontwerp: Kommerz. Met dank aan: Judith de Haan, Tom Peijster, Ariane Hofmeester, Christel Kleijnen. Beeld: Kommerz (I).
REDACTIONEEL ONTWERP / GRAFISCH ONTWERP / INFOGRAFIEKEN
UNIVERSITEIT UTRECHT / WINKEL
Opdrachtgever: Universiteit Utrecht (2015). Redactie en ontwerp: Bram Nijssen (Kommerz). Drukkerij: Unigear, Utrecht. Met dank aan: Ariane Hofmeester. Beeld: Kommerz (I).
COPYWRITING / GRAFISCH ONTWERP / MERCHANDISE